سوالات متداول

به صورت میانگین، قیمت دستگاه ها و تجهیزات تعمیرشده نصف دستگاه های نو است. شما در حالی که فناوری ثابت شده مشابهی را در ابزارهای جدید و مدلهای قبلی شاهدید، به راحتی می توانید از همان ابزارهای قدیمی با نتایجی مشابهی با دستگاه های جدید استفاده کنید. یولب مشوق های زیادی را در زمان خرید تجهیزات تعمیرشده و کارکرده ارائه می کند. عملکرد سیستم های ما همانند تجهیزات جدید است و شامل گارانتی هم می شوند. بعلاوه، برنامه مبادله ما همیشه به شما کمک می کند تجهیزات خود را به صورت اقتصادی و موثر از نظر هزینه ای، ارتقاء بدهید.
یولب یک واسطه نیست. همه تجهیزات دست دوم که ما در وب سایت مان آورده ایم، در انبارمان موجود هستند. اگر چیزی که خواستید را در سایت مشاهده نکردید، آن را درخواست بدهید. ممکن است سیستم یا قطعه ای که دنبالش هستید را داشته باشیم.
ما تجهیزات مان را از جاهای مختلف در سراسر کشور تهیه می کنیم، برای مثال از دانشگاه ها، آزمایشگاه های دولتی و برنامه مبادله داخلی مان.
بله. همه سیستم های ما دارای ضمانت هستند و خیلی از انها را می توان توسعه هم داد. پوشش کامل ضمانت های یولب طوری طراحی شد ه اند که تجهیزات آزمایشگاهی شما را به صورت کامل شامل میشود.
بله. مهندسین و شیمیدان های با تجربه ما تحویل تجهیزات را انجام داده و در اکثر موارد نصب شان را نیز انجام می دهند. در صورت تمایل برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تحویل ایمن تجهیزات یولب، با ما در تماس باشید.
بله. ما آموزش خاص هر مشتری را توسط تیم مان برای سیستم ها ارائه می کنیم. آموزش در محل شما یا ما انجام می شود. همچنین آموزش آشنایی با همه سیستم هایی که نصب می کنیم ارائه می شود. فهرست کامل آموزش ابزارهای مان را در سایت یولب مشاهده کنید.
بله. ما قراردادهای سرویس، تعمیرات و خدمات در محل داریم. می توانید از مزیت برنامه مبادلی درونی ما یا ارتقاء تجهیزات مان استفاده کنید. برای پرسش در مورد همه گزینه های موجود با ما در ارتباط باشید.
شیمیدان ها و مهندسین خدمات ماهر ما، بررسی کامل انجام می دهند، ارزیابی عملکرد انجام می دهند، قطعات را جایگزین می کنند، اندازه گیری می کنند، و ابزارها را به استانداردهای اولیه تولیدکننده بر می گردانند. در مورد فرآیند کامل تعمیرات با ما در تماس باشید.
سوالات متداول was last modified: بهمن ۵ام, ۱۳۹۷ by sadra